sms جدید

sms جدید

 *تا حالا توجه کردین اندی که این همه می گفت: " دختر ایرونی مثل گله ، چه رنگ و بویی داره خودش رفت و زن غیر ایرونی گرفت؟ با جفت پا رفت تو احساسات دختر ایرونی.

                                                   ******************
* *جمله پشت ماشین شیرازیه : زگهواره تا گور حسش نبود. 
   ****************** 
* *اونايى كه معتقدن كسى كه رفته بر ميگرده 99% كفتر بازن.
  ******************
* *به سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن تو یکی‌ دیگه خفه شو !
  ******************
* *تا میخوام رو یه کاری تمرکز کنم، شاشم میگیره این بزرگترین مانع پیشرفتمه.
  ******************
* ** *-: شعار لرها در پاسخ به تهدیدات نظامی آمریکا: اوباما اوباما گوه میخوری تو باما.
  ******************
* *ﺩﻗﺖ ﻛﺮﺩﻳﻦ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﭽﻪ ﺍﻱ ﺑﺪﻧﻴﺎ ﻣﻴﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺟﻤﻊ ﻣﻴﺸﻦ میگن ﭼﻪ  ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ , ﻟﺒﺎﺷﻮ ﭼﻪ  ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺒﺮﻱ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻲ ﻳﺎﺩ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻴﻔﺘﻦ؟ ﻭﻗﺘﻲ ﭘﻮﺷﻚ ﺑﭽﻪ رو ﺑﺎﺯ میکنن ﻣﻴﮕﻦ ﺍﻱ* * ﺑﺎﺑﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺭﻳﺪه.
  ******************
* *لاک پشت‌ها هم عاشق میشن ولی‌ خوبیش اینه که عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه.

                          ******************

يه بارم زنگ زدم خونمون مامانم گوشيو برداشت صدامو کلفت کردم گفتم :

از دانشگاه مزاحمتون ميشم ، منزل آقاي بوق ؟

مامان : بله بفرماييد من خانمشون هستم

من : بوق بچه شماست؟

مامانم : يا خدا باز چه گندي زده اين ذليل مرده ؟

من : آقاتو قرعه کشي دانشگاه برنده سفر به مشهد مقدس شدن

ميخواستم ببينيم پسر خوبي هست ؟ به درد بردن به اين سفر ميخوره ؟

مامانم : ^_^ قربون بچم برم يه تيکه جواهره ، نماز و روزش رو هميشه به جا مياره

اينقدر مهربونه بچم ، فقط تا موز ميبنه مثل حيون وحشي بهشون حمله ميکنه ^_^

پاکه ، معصومه ، دليل زندگي من و باباشه ، قربونش برم مثل ميمون دلقک بازي درمياره تا ما بخنديم ^_^

من : تو که اينقدر منو دوس داري چرا بروز نميدادي ؟

مامانم : تويي اي خاک تو سرت گوساله ، حالا منو دس ميندازي ؟

بزار بابات بياد نشونت ميدم ذليل مرده خاک تو سرت دلقک ، خدافظ !

يعني خدايي عواطف مادراي ايراني تو حلقم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:35 ] [ امید ]
[ ]